.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کیهان ورزشی پس از هجده سال تعطیل شد

روزنامه «کیهان ورزشی» که نوزدهم بهمن ماه سال جاری هجدهمین سالگرد انتشار خود را در دفتر تحریریه‌اش جشن گرفته بود در کمال ناباوری همگان پنج‌شنبه هفته گذشته آخرین شماره خود را برای مخاطبانش منتشر کرد تا پس از هجده سال و ده روز فعالیت به کار خود در عرصه مطبوعات ورزشی پایان دهد.

به گزارش جهان، در شرایطی که از چند روز قبل زمزمه تعطیلی این روزنامه ارزشی در محافل خبری شنیده می‌شد مدیران روزنامه «کیهان ورزشی» روز پنج‌شنبه با انتشار شماره 3621 خود رسما این مطلب را به خوانندگان خود اعلام کردند.

در آخرین شماره روزنامه «کیهان ورزشی» که روز پنج‌شنبه بیست و نهم بهمن ماه منتشر شد؛ یادداشتی به قلم محمد سعید مدنی مدیرمسوول این روزنامه چاپ شده است و دلایل تعطیلی این روزنامه مطرح شده است؛ در بخشی از این مطلب آمده است:«سال‌های سال (هجده سال) با کمبودها و سختی‌های این کار کنار آمدیم تا باری از دوش ورزش برداریم. هرگز در این سال‌ها قصدمان این نبود تا باری بر دوش ورزش باشیم و یا خدای ناکرده از قبل آن بار خود را ببندیم!...»

در ادامه این مطلب نویسنده متذکر شده است:« چند روز پیش برای خوانندگان همیشگی خود نوشتیم که شاید به زودی تصمیم جدی را در راه ادامه انتشار روزنامه بگیریم و امروز همان روز است. امروز باورمان این است که ادامه انتظار روزنامه به دلایل مختلف هدف‌های اصلی و اولیه ما را محقق نمی‌کند. از این رو خاتمه انتشار روزنامه کیهان ورزشی را - حداقل به طور موقت- اعلام می‌کنیم.

سخت امیدواریم با برنامه‌ریزی انجام شده بتوانیم با انتشار پر بار تر مجله کیهان ورزشی همچنان در خدمت عاشقان قدیمی‌ترین نشریه ورزشی ایران باشیم. در خاتمه از همه عزیزانی که طی این مدت همراه و همگام بودند صمیمانه تشگر می‌کنیم و امیدواریم ضعف‌ها و کاستی‌های ما را به بزرگواری خود ببخشند و در مناسبت‌های مختلف با انتشار ویژه‌نامه به شکلی شایسته‌تر در خدمت ورزش کشورمان باشیم.»


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.